Frédéric CHOPIN:
E-dúr scherzo, op. 54
cisz-moll prelűd, op. 45
Négy mazurka, op. 24
Asz-dúr polonézfantázia, op. 61
—
Huszonnégy prelűd, op. 28
Aurelia Visovan – fortepiano
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
J. S. BACH (1685-1750):
Máté-passió, BWV 244
R. SCHUMANN:
Waldszenen, op. 82
Kinderszenen, op. 15
—
L. van BEETHOVEN:
IV. G-dúr zongoraverseny, op. 58
Somlai Petra – fortepiano
Ensemble Variable:
Paulik László – hegedű
Revóczky Ottília – hegedű
Szabó Réka – brácsa
Maróth Bálint – cselló
Szomor Dániel – nagybőgő
Somlai Petra – fortepiano
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
Gli Angeli Genève
Vezényel és szólót énekel: Stephan MacLeod
„Die Sieben Letzten Worte”
Joseph HAYDN (1732-1809): A Megváltó hét utolsó szava a keresztfán, Hob. XX:1b
(vonósnégyes-változat)
Kovács Ágnes – szoprán
Szutrély Katalin – szoprán
Nagy Bernadett – alt
Megyesi Zoltán – tenor
Melkovics Zoltán – basszus
Borka Ákos – basszus
Purcell Kórus
Orfeo Zenekar (korhű hangszereken)
Vezényel: Vashegyi György
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!
Copyright Haydneum, 2021. Minden jog fenntartva.