Naruhiko Kawaguchi – fortepiano
J. S. BACH (1685-1750):
Máté-passió, BWV 244
Kovács Ágnes – szoprán
Balogh Eszter – alt
Bernhard Berchtold – Evangélista
Megyesi Zoltán – tenor
Melkovics Zoltán – Jézus
Julian Orlishausen – basszus
Purcell Kórus, Orfeo Zenekar
Vezényel: Vashegyi György
ICMA díjas lemez budapesti bemutatója
Francia barokk operaáriák Cyrille Dubois-val
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
Franz SCHUBERT:
a-moll szonatina, D 385
Wolfgang Amadeus MOZART:
G-dúr szonáta, K. 379
—
Carl Maria von WEBER:
d-moll szonáta, op. 10, No. 3
Ludwig van BEETHOVEN:
c-moll szonáta, op. 30, No. 2
Berecz Mihály – fortepiano
Kelemen Barnabás – hegedű
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
G. F. Händel: Júdás Makkabeus, HWV 63
Kalafszky Adriána – szoprán
Schöck Atala – mezzoszoprán
Megyesi Zoltán – tenor
Cserményi Zsombor – basszus
Purcell Kórus, Orfeo Zenekar
Vezényel: Szokos Augustin
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
Robert SCHUMANN
Kinderszenen, op. 15
Robert SCHUMANN
Waldszenen, op. 82
Somlai Petra – fortepiano
—— szünet—-
Ludwig van BEETHOVEN
IV. G-dúr Zongoraverseny Op. 58
Ensemble Variablie
Somlai Petra
A Haydnnal Bécsben című előadásokban Bősze Ádám megőrzi a Haydnnal Londonban és a Haydnnal Párizsban sorozatokban tőle megismert közelítésmódot: úgy mutatja be Joseph Haydn zenéjét, hogy segíti a hallgatóságot belehelyezkedni abba a környezetbe, amely a zeneszerzőt körülvette. Nem zenei elemzések, hanem társadalom- és művelődéstörténeti vizsgálódások nyomán mutatja be azt a hihetetlenül gazdag világot, amelynek egyik legragyogóbb jelensége Joseph Haydn muzsikája volt.
Frédéric CHOPIN:
E-dúr scherzo, op. 54
cisz-moll prelűd, op. 45
Négy mazurka, op. 24
Asz-dúr polonézfantázia, op. 61
—
Huszonnégy prelűd, op. 28
Aurelia Visovan – fortepiano
Gli Angeli Genève
Vezényel és szólót énekel: Stephan MacLeod
Műsor:
"Salve Regina" ALBRECHTSBERGER, HAYDN, WERNER, MENDELSSOHN
Műsor: "Die Sieben Letzten Worte” - HAYDN
Műsor: "Regina" - WERNER, HAYDN
műsor: "Exsultate, jubilate" - HANDEL, HAYDN, MOZART
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!
Copyright Haydneum, 2021. Minden jog fenntartva.